Juha Rantala jatkaa Vaasan Perussuomalaisten puheenjohtajana

Kaupunginvaltuutettu ja Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin vaalipäällikkö ja tiedottaja Juha Rantala valittiin yksimielisesti jatkamaan Vaasan Perussuomalaisten puheenjohtajana myös ensi vuonna.

– Ensi vuosi tulee olemaan myös perussuomalaisille erityisen haasteellinen. Eduskunta- ja EU-vaalit ja myös mahdolliset maakuntavaalit tietävät kyllä aktiiveille kiireitä ja työntäyteisiä päiviä. Perussuomalaisten kannatus on nousussa, ja sen huomaa palautteesta ja väkimääristä kaikissa tilaisuuksissamme, sanoo Rantala.

Vaasan Perussuomalaiset on koko valtakunnan mittapuun mukaan niin jäsenmäärältään kuin toiminnaltaankin yksi suurimmista perussuomalaisista yhdistyksistä.

Rantalan lisäksi yhdistyksen hallitukseen ensi vuodeksi valittiin myös Niina Mäkinen, Mauri Ollila, Päivi Karppi, Jukka Mäkynen, Lauri Karppi, Ismo Takala ja Risto Rintamäki. Henkilökohtaisiksi varajäseniksi valittiin järjestyksessä Marja-Leena Mäkynen, Teemu Syrjäläinen, Antti Korpi, Timo Mäkinen, Kai Seilonen, Janne Heinua ja Klaus Laurila.

Vaasan edustajiksi piirin yleisiin kokouksiin valittiin Juha Rantala (varalla Juri Kadar), Juha Mäkynen (Matti Sorvari), Jarno Kojonen (Mikael Ö), Niina Mäkinen (Marja-Leena Mäkynen), Mauri Ollila (Teemu Syrjäläinen), Päivi Karppi (Antti Korpi), Jukka Mäkynen (Timo Mäkinen), Lauri Karppi (Kai Seilonen), Ismo Takala (Janne Heinua) ja Risto Rintamäki (Klaus Laurila).

Yhdistystä Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa edustaa Lauri Karppi.

Yhdistyksen toiminnantarkastajaksi vuodelle 2019 valittiin Kai Kallio, varalle Asko Salminen.

Juha Rantala luotsaa Vaasan Perussuomalaisia myös vuonna 2019.
Kirjoitettu 6.11.2018