Risto Mattila jatkaa Kauhavan perussuomalaisten johdossa

Kauhavan perussuomalaisten syyskokous valitsi Risto Mattilan yksimielisesti jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana myös ensi vuonna.
Mattilan lisäksi yhdistyksen hallitukseen valittiin Esa Puronvarsi, Heikki Haukkala, Anastasha Budde, Martti Puronvarsi, Mika Haapsaari ja Reima Lilja. Varahenkilöiksi hallitukseen valittiin puolestaan Martti Koivisto, Marjut Ristolainen, Jukka Mäkelä, Mika Kankaansyrjä, Hannu Salonpää ja Piia Syri.
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin hallituksessa Kauhavaa edustaa Mika Haapsaari, varalla Martti Puronvarsi.
Piirikokousedustajiksi valittiin Risto Mattila (varalla Esa Puronvarsi), Martti Puronvarsi (Mika Kankaansyrjä), Jukka Mäkelä (Harri Tyni), Mika Haapsaari (Hannu Sillanpää), Anastasha Budde (Marjut Ristolainen) ja Heikki Haukkala (Reima Lilja).
Toiminnantarkastajana jatkaa Jukka Aerikkala, varalla Harri Tyni.
Kauhavan perussuomalaisten puheenjohtaja Risto Mattila totesi, että ensi vuoden painopistealueena tulee olemaan kevään 2021 kuntavaalit.
– Vaalien ehdokashankinta aloitetaan heti vuodenvaihteen jälkeen. Kuntavaaleihin pyrimme saamaan mahdollisimman kattavan listan ehdokkaista eripuolilta Kauhavaa. Ensi vuonna osallistumme myös Kauhavan alueella pidettäviin merkittävimpiin markkina- ja yleisötapahtumiin, tehostetaan näkyvyyttämme ja teemme tietysti jo ennakoivaa vaalityötä kuntavaaleihin, linjasi Mattila.

Kauhavan perussuomalaiset pitää tärkeänä ihmisten kohtaamispaikkana jatkossakin kaikkialla Kauhavan alueella järjestettäviä markkina- ja kesätapahtumia. Kuva viime kesältä Kauhavan markkinoilta, jossa perussuomalaisten osasto oli eräs suosituimmista pysähtymispaikoista. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 13.11.2019