Aki Rasku jatkaa Seinäjoen Perussuomalaisten puheenjohtajana

Seinäjoen Perussuomalaiset pitivät syyskokouksensa ja jäsenistö valitsi yhdistyksen puheenjohtajaksi Aki Raskun myös vuodelle 2023.
Yhdistyksen hallitukseen valittiin lisäksi Petri Lepistö (varalla Jukka Ahlgren), Janne Soukkala (Ilkka Hyvönen), Mika Ojala (Marjo Lindgren), Heini Keränen (Leena Kurikka), Antti-Jussi Hirsimäki (Rami Siltala) ja Heikki Niemi (Erkki Valtamäki).

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa Seinäjoen yhdistystä edustaa ensi vuonna Aki Rasku (varalla Petri Lepistö).
Seinäjoen Perussuomalaisten piirikokousedustajiksi valittiin puolestaan Petri Lepistö (varalla Patrik Palmen), Janne Soukkala (Ilkka Hyvönen), Mika Ojala (Veli-Matti Poola), Heini Keränen (Leena Kurikka), Antti-Jussi Hirsimäki (Rami Siltala), Heikki Niemi (Raimo Jokiaho), Jukka Ahlgren (Janne Havimäki), Marjo Lindgren (Marja-Liisa Korpela), Erkki Valtamäki (Jari Viitala) ja Aki Rasku (Pekka Ylikangas).

Kirjoitettu 13.11.2022