Alavuden Perussuomalaiset järjestivät hernerokkatapahtuman

Alavuden Perussuomalaisilla on kunnon tekemisen meininki. Kuntavaaleihin on lähdetty Alavudella tosissaan, ja siitä kertoo se onnistunut työ mitä yhdistys on kaupungissa tehnyt. Ehdokashankinta on hyvässä nosteessa ja sitä tukevat mainiosti Alavuden Perussuomalaisten järjestämät erilaiset tilaisuudet.

Viimeksi Alavuden Perussuomalaiset järjestivät kaupungissa hernerokkatapahtuman, joka oli kaikin puolin onnistunut.

– Hernerokkaa meni noin 350 annosta ja meininki oli kaikin puolin hyvä ja kannustava. Perussuomalaisuus on Alavudella kovassa nosteessa, kertoo erinomaista työtä Alavudella tehnyt yhdistyksen nokkamies Yrjö Paukkunen.

Alavuden hernerokkatapahtumassa oli mukana myös kansanedustaja Reijo Hongisto.
Yrjö Paukkunen haluaa muistuttaa Alavuden Perussuomalaisten puolesta siitä, että sosiaali- ja terveysministeri Pirkko Mattila vierailee Alavudella 1. huhtikuuta, ja silloin on Alavuden kaupungintalolla yleisötilaisuus klo 11.30. Kahviakin pääsee nauttimaan jo klo 11 alkaen. Paukkunen toivottaa kaikki piirin perussuomalaiset tervetulleiksi Alavudelle.

Persujen vaaliavaus Alavus 005

Alavuden Perussuomalaisilla riittää virtaa. Viimeinen osoitus tästä oli onnistunut hernerokkatapahtuma. Soppaa meni lähes 350 annosta, ja mukana tilaisuudessa vieraili mm. kansanedustaja Reijo Hongisto.

Kirjoitettu 7.2.2017