Eliisa Panttila Teuvalta valittiin Perussuomalaisten puoluehallitukseen

Teuvalainen kunnanvaltuutettu, Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin ensimmäinen varapuheenjohtaja ja Teuvan Perussuomalaisten puheenjohtaja Eliisa Panttila valittiin Helsingissä Perussuomalaisten puoluehallitukseen. Puoluehallitukseen kuuluvat puolueen puheenjohtajiston lisäksi puoluesihteeri, eduskuntaryhmän edustaja sekä seitsemän puolueen eri piireistä valittua edustajaa. Panttila kuuluu puoluehallituksen lisäksi myös puoluevaltuustoon.

Puoluehallituksen kokoonpano on historiallinen, sillä valituista piirien seitsemästä jäsenestä neljä on naisia.

– Rakastan uusia haasteita. Luottamustehtävät tuovat iloa, virkistystä ja vaihtelua elämään, sanoo maatalouslomittajana Suupohjan elinkeinotoimen kuntayhtymässä työskentelevä Panttila.

Teuvalainen Eliisa Panttila (kuvassa neljäs vas.) valittiin viime viikonloppuna Perussuomalaisten puoluehallitukseen. Mukana on tuttuja perussuomalaisia aina Laura Huhtasaaresta Jussi-Halla-ahoon.

Kirjoitettu 24.6.2018