Jaana Kuusistosta Kauhajoen Perussuomalaisten uusi puheenjohtaja

Kauhajoen Perussuomalaiset valitsi syyskokouksessaan Jaana Kuusiston yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lähes 25 vuotta yhdistystä johtanut Tapio Pihlaja ei enää ollut tehtävään käytettävissä.
Vuoden 2022 Kauhajoen yhdistyksen hallitukseen valittiin lisäksi Taisto Tammela (varalla Olli Kiukkonen), Mikko Raasakka (Marjo Hakala), Janne Leppänen (Petri Björkman), Mauno Kallio (Matti Ratus) , Pertti Järviniemi (Ari Paukku), Mika Muurimäki (Marko Ylinen), Markku Ojaniemi (Jukka-Pekka Taivalmäki) ja Noora Pöntinen (Nina Heikkinen).
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin hallituksessa Kauhajoen yhdistystä edustaa ensi vuonna Mika Muurimäki (varalla Markku Ojaniemi).
Piirikokousedustajiksi vuodelle 2022 Kauhajoelta valittiin puolestaan Taisto Tammela (varalla Olli Kiukkonen), Mikko Raasakka (Marjo Hakala), Janne Leppänen (Petri Björkman), Mauno Kallio (Matti Ratus), Pertti Järviniemi (Ari Paukku), Mika Muurimäki (Marko Ylinen), Markku Ojaniemi (Jukka-Pekka Taivalmäki), Noora Pöntinen (Karisamuli Korpela), Jaana Kuusisto (Petteri Opas) ja Nina Heikkinen (Mika Pihlaja).
Kirjoitettu 3.12.2021