Jalasjärven Perussuomalaisten syyskokous

Martti Alkula jatkaa Jalasjärven Perussuomalaisten puheenjohtajana

Jalasjärven Perussuomalaiset valitsivat Martti Alkulan jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana myös vuonna 2018. Yhdistyksen syyskokous valitsi hallitukseen Alkulan lisäksi Jenni Sippolan (varalla Joni Liminka), Heidi Pihlajan (Kalevi Männikkö), Jenni Hietalan (Aimo Uimonen), Tapani Hautamäen (Terho Mattila), Arja Viitalan (Tarja Niemi) sekä Matti Heinosen (Joni Huhtakallio).

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa Jalasjärven yhdistystä edustaa Martti Alkula (varalla Matti Heinonen).

Jalasjärvi-talolla pidetyssä syyskokouksessa valittiin myös Jalasjärven Perussuomalaisten edustajat piirin kokouksiin vuonna 2018. Valituiksi tulivat Heidi Pihlaja (varalla Marita Hautamäki), Tapani Hautamäki (Terho Mattila), Jenni Sippola (Joni Liminka), Liisa Saarinen (Rami Hietanen), Martti Alkula (Eeva Huhtakallio), Matti Heinonen (Joni Huhtakallio), Jenni Hietala (Aimo Uimonen), Arja Viitala (Aino-Maija Alkula) sekä Kalevi Männikkö.

Kirjoitettu 21.11.2017