Juha Rantala johtaa Vaasan Perussuomalaisia myös ensi vuonna

Vaasan Perussuomalaiset teki syyskokouksessaan henkilövalintoja vuodelle 2022. Yhdistyksen puheenjohtaja jatkaa yksimielisesti kaupunginvaltuutettu, toimittaja Juha Rantala.
Hallituksen jäseniksi valittiin Kimmo Köykkä (varalla Marko Lahti), Tero Sulkakoski (Klaus Laurila), Kirsi Kauppi (Marko Hokkanen), Kari Laine (Ilmo Eerola), Tero Koski (Mika Kivimaa), Päivi Karppi (Ismo Takala) ja Risto Helin (Anne Rintamäki).
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa Vaasan yhdistystä edustaa ensi vuonna kansanedustaja Jukka Mäkynen (varalla Kimmo Köykkä).
Piirikokousedustajiksi valittiin puolestaan Kimmo Köykkä (varalla Marko Lahti), Tero Sulkakoski (Klaus Laurila), Kirsi Kauppi (Heidi Laine), Kari Laine (Ilmo Eerola), Tero Koski (Mika Kivimaa), Päivi Karppi (Rami Seulanto), Risto Helin (Anne Rintamäki), Marko Hokkanen (Risto Rintamäki), Raimo Turpeinen (Emma Heikkinen) ja Ismo Takala (Mikko Pakka).
Toiminnantarkastajana jatkaa Kai Kallio (varalla Juha Mäkynen).
– Perussuomalaisuus on Vaasassa hyvässä myötätuulessa. Sitä osoittaa erinomainen kuntavaalien tulos sekä jatkuva jäsenmäärän kasvu. Vaasan Perussuomalaiset on jäsenmäärältään yksi Suomen suurimmista paikallisyhdistyksistä, kertoo yhdistyksen puheenjohtajana jatkava Juha Rantala.

Juha Rantala jatkaa Vaasan
Perussuomalaisten puheenjohtajana