Jukka Aho johtaa Alavuden perussuomalaisia

Jukka Aho valittiin Alavuden perussuomalaisten syyskokouksessa yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi vuodeksi 2020. Aho voitti äänestyksessä puheenjohtajana toimineen Yrjö Paukkusen.
Ahon lisäksi yhdistyksen hallitukseen valittiin Tanja Pääkkö (varalla Anu Mäki-Lahna), Antti Mäkelä (Pekka Kaihoniemi), Mikko Knuuti (Jukka Ketola), Petri Juurakko (Juha Soini), Tero Vedenpää (Heli Luoto), Yrjö Paukkunen (Matti J. Mikkola) ja Orvokki Tanila (Lari Tanila).
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa Alavuden yhdistystä edustaa ensi vuonna Jukka Aho.
Piirikokousedustajiksi valittiin puolestaan Yrjö Paukkunen (varalla Tero Vedenpää), Antti Mäkelä (Mikko Knuuti), Jukka Aho (Lari Tanila), Petri Juurakko (Mira Rintamäki), Tanja Pääkkö (Jeremias Juurakko), Orvokki Tanila (Jukka Ketola), Pekka Kaihoniemi (Toini Paukkunen), Anu Mäki-Lahna (Heli Luoto), Juha Soini (Heikki Haarala) ja Matti J. Mikkola (Raimo Joensuu).
Toiminnantarkastastajaksi valittiin Heli Luoto (varalla Heikki Haarala).

Kirjoitettu 13.11.2019