Jukka Kangastie Alajärveltä lähtee eduskuntavaalikisaan

46-vuotias yrittäjä ja ajoneuvomekaanikko Jukka Kangastie Alajärveltä nimettiin Alajärven paikallisyhdistyksen esityksestä Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksen kokouksessa eduskuntavaaliehdokkaaksi ensi kevään vaaleihin.

Kangastie toimii Alajärvellä kaupunginvaltuutettuna ja on paikallisyhdistyksen puheenjohtaja. Hänen johdollaan perussuomalaisuus on lähtenyt Alajärvellä vahvaan uuteen nousuun.

– Meillä on täällä jäsenmäärä jatkuvassa kasvussa ja kesän tapahtumat ovat osoittaneet sen, että niin Alajärvi kuin koko järviseutu on vahvaa tukialuettamme. Siksi lähden luottavaisin ja kiitollisin mielin tekemään vaalityötä.

Kangastien lisäksi Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piiri on nimennyt jo aiemmin eduskuntavaaliehdokkaikseen vaasalaiset Päivi Karpin ja Jukka Mäkysen, Eliisa Panttilan Teuvalta, Micael Westerholmin Mustasaaresta ja Tauno Lampisen Kuortaneelta. Etelä-Pohjanmaan piirin lisäksi Vaasan vaalipiiriin kuuluu Keski-Pohjanmaan piiri, jonka alueelta Perussuomalaiset ovat nimenneet ehdokkaakseen Mauri Peltokankaan Kaustisilta.

Jukka Kangastie Alajärveltä lähtee Perussuomalaisten listoilta eduskuntavaalikisaan. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 23.10.2018