Kansanedustaja Arja Juvonen vieraili Etelä-Pohjanmaan Järviseudulla

Arja Juvonen otettiin Etelä-Pohjanmaan Järviseudulla lämpimästi vastaan

Pieni helmikuinen pakkanen ei purrut pohjalaisiin, kun perussuomalaisten kansanedustaja Arja Juvonen lämmitti Järviseudun aktiivit vierailullaan. Keski-Pohjanmaalta Etelä-Pohjanmaan puolelle Alajärvelle ja Lappajärvelle kylään saapunut Juvonen sai hyvin talvisena lauantaina väen liikkeelle.

Juvosen välitön esiintyminen sai paljon kiitosta.

– Juvosesta tykättiin todella paljon. Hän on helposti lähestyttävä ja ihmiset tulivat hyvin juttuun hänen kanssaan. Toivottavasti saamme hänet pian Alajärvelle takaisin, sanoi Alajärven Perussuomalaisten puheenjohtaja Jukka Kangastie.

– Tällaisilla huippuvierailuilla on aina positiivinen merkitys yhdistyksen toimintaan. Meillä Alajärvellä perussuomalaisuus on viime kesästä lähtien ollut todella kovassa kurssissa ja jäsenhakemuksia on tullut koko ajan tasaisesti lisää. Hyvältä näyttää, hymyili Kangastie.

Myös Lappajärven puolella Juvosen vierailu sai hyvää palautetta.

– Arja on todella lämmin ja ihana ihminen. Tällaiselle pienelle yhdistykselle kansanedustajan vierailun merkitys on tärkeää. Nytkin Juvosen käynti kiinnosti ihmisiä yli puoluerajojen. Tällainen tapahtuma jos mikään on omiaan edistämään puolueen toimintaa ja lisäämään ihmisten kiinnostusta perussuomalaisia kohtaan, totesi Lappajärven puolella kansanedustajan vierailua organisoinut yhdistyksen varapuheenjohtaja Arvi Kangastie.

Kansanedustaja Arja Juvosen vierailu Alajärvellä sai paljon huomiota. Perussuomalaisuus on paikkakunnalla vahvassa nosteessa. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 20.2.2018