Kauhajoen perussuomalaiset jatkaa Tapio Pihlajan komennossa

Kaupunginvaltuutettu ja perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin ensimmäinen varapuheenjohtaja Tapio Pihlaja valittiin yksimielisesti jatkamaan Kauhajoen perussuomalaisten puheenjohtajana myös ensi vuonna.
Pihlajan lisäksi yhdistyksen syyskokous valitsi hallitukseen Mika Muurimäen (varalla Markku Ojaniemi), Heikki Ahon ( Ritva Aho), Jukka-Pekka Taivalmäen (Mikko Raasakka), Veli Rajalan (Heikki Santala), Riitta Myllyahon (Riitta Pihlaja), Pertti Järviniemen (Ari Paukku), Karisamuli Korpelan (Marko Ylinen), Mauno Kallion (Nina Heikkinen).
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin hallituksessa Kauhajoelta jatkaa puheenjohtaja Tapio Pihlaja, varalla Mika Muurimäki.
Piirikokousedustajiksi taas valittiin Mika Muurimäki (Riitta Pihlaja), Tapio Pihlaja (Nina Heikkinen), Jukka-Pekka Taivalmäki (Marko Ylinen), Pertti Järviniemi (Heikki Santala), Karisamuli Korpela (Mauno Kallio), Veli Rajala (Mikko Raasakka), Riitta Myllyaho (Ritva Aho) ja Heikki Aho (Ari Paukku).

Kauhajoen perussuomalaisten aktiiveja Kauhajoen markkinoilla viime kesänä. Puheenjohtaja Tapio Pihlaja kuvassa vasemmalla. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 29.11.2019