Kevätkokouksia ja tapahtumia

Kevät vilkastuttaa poliittista kenttää. Niin myös Vaasan Perussuomalaisten osalta.

Vaasan Perussuomalaiset ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään lauantaina 7. huhtikuuta 2018 klo 15 Vaasan Keidas-seurakunnan tiloissa, Varastokatu 7. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen koollekutsujana toimii hallitus. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita!

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin sääntömääräinen kevätkokous pidetään taas Seinäjoella sunnuntaina 15. huhtikuuta 2018 klo 13 alkaen Nurmoo-talossa, Nurmontie 7. Käsitellään myös sääntömääräiset asiat. Vaasan yhdistystä kevätkokouksessa edustavat yhdistyksen viime syyskokouksessa valitsemat henkilöt. He ovat: Mauri Ollila (varalla Ville Hämäläinen), Seppo Jussila (Teemu Syrjäläinen), Niina Mäkinen (Jarno Kojonen), Anne Jussila (Päivi Karppi), Lauri Karppi (Kai Seilonen), Jukka Mäkynen (Timo Mäkinen), Matti Sorvari (Risto Rintamäki), Juha Rantala (Marja-Leena Mäkynen), Raimo Turpeinen (Maarit Roine) ja Matti Anttonen (Ismo Takala).

Ja hyvät yhdistyksen jäsenet! Tarkistakaa, että olette maksaneet sekä puolueen (25,00 €) että Vaasan yhdistyksen (10,00 €) vuoden 2018 jäsenmaksut.

Perussuomalaiset ovat perinteisesti olleet mukana Pohjanmaan Suurmessuilla Botniahallissa. Niin olemme nytkin. Osastomme numero on G 741.

Pohjanmaan Suurmessut ovat viikonvaihteessa (7.-8.4.). Messujen aukioloajat ovat molempina päivinä (lauantai ja sunnuntai) klo 10 – 17. Messuilla käy joka vuosi reilut 20 000 kävijää, joten niiden merkitystä meille lienee tässä turhaa enempää korostaa mm. maakuntavaaleja ajatellen.

Messut ovat valitettavasti osittain päällekkäin meidän lauantaisen Vaasan yhdistyksen kevätkokouksen kanssa. Yritetään parhaamme mukaan jaksaa osallistua ainakin lauantain aamu- ja osittain myös iltapäivävuoroihin. Myös piirin muut yhdistykset saavat ottaa osaa päivystysvastuusta varsinkin lauantain iltapäivän osalta.

terveisin

yhdistyksen puheenjohtaja