Kirsi Kauppi otti vetovastuun Vaasan Perussuomalaisissa

Vaasan Perussuomalaiset valitsi yhdistyksen syyskokouksessa Kirsi Kaupin yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi seuraavalle kalenterivuodelle. Pitkään yhdistyksen puheenjohtajana toiminut Juha Rantala ilmoitti, ettei ole enää tehtävään käytettävissä.
Kaupin lisäksi yhdistyksen hallitukseen vuodelle 2023 valittiin Risto Helin (varalla Anneli Kuusava), Kimmo Köykkä (Anne Rintamäki), Päivi Karppi (Juha Mäkynen), Ismo Takala (Marko Hokkanen), Raimo Turpeinen (Kari Forsbacka), Tony Staaf (Ilmo Eerola) ja Sami Ketola (Jarno Kojonen).
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa Vaasan yhdistystä edustaa Ismo Takala (varalla Lauri Karppi).
Vaasan Perussuomalaisten edustajat piirin yleisiin kokouksiin ensi vuonna ovat seuraavat: Kirsi Kauppi (varalla Tero Koski), Risto Helin (Anneli Kuusava), Kimmo Köykkä (Anne Rintamäki), Päivi Karppi (Juha Mäkynen), Ismo Takala (Marko Hokkanen), Raimo Turpeinen (Kari Forsbacka), Tony Staaf (Ilmo Eerola), Sami Ketola (Jarno Kojonen), Lauri Karppi (Mauri Ollila) ja Jukka Mäkynen (Rami Seulanto).
Toiminnantarkastajaksi valittiin Jukka Mäkynen (Kari Laine).

Kirsi Kauppi valittiin yhdistyksen syyskokouksessa Vaasan Perussuomalaisten uudeksi puheenjohtajaksi.

Kirjoitettu 7.11.2022