Laihian perussuomalaisilla hyväntekeväisyystapahtuma

Laihian perussuomalaiset ovat pitäneet vuoden aikana ahkerasti toritilaisuuksia ja ovat olleet muutenkin hyvin esillä. Tämä näkyi myös erinomaisena tuloksena kevään vaaleissa.
Joulukuu ei tehnyt poikkeusta, vaan Laihian perussuomalaiset päättivät järjestää lauantaina, joulukuun 14. päivä hyväntekeväisyystilaisuuden.
– Joulun aika stressaa monia, varsinkin jos taloudellinen tilanne ei näytä kovinkaan valoisalta. Halusimme osaltaan olla auttamassa ja järjestimme tämän hyväntekeväisyystapahtuman, jossa tarjolla oli jouluista riisipuuroa. Puuron myynnistä saadut varat lahjoitimme lyhentämättömänä Laihian lähimmäisavulle, joka sitten puolestaan muistaa ostokortein jouluna vähävaraisia laihialaiskoteja, kertoo tapahtuman taustoista Laihian perussuomalaisten puheenjohtaja ja perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin 3. varapuheenjohtaja Piia Riiki.
Tunnelma torilla oli erinomainen ja väkeä oli tullut nauttimaan herkullisesta riisipuurosta läheltä ja vähän kauempaakin.
Mukana tapahtumassa oli mm. kansanedustaja Jukka Mäkynen Vaasasta.
– Tällaiseen hyväntekeväisyystapahtumaan on kunnia osallistua. Kiitos tapahtuman järjestelyistä ja kauniista ajatuksesta varsinkin näin joulun alla. Tästä ideasta voisi ottaa muutkin kopin, totesi Mäkynen.

Laihian perussuomalaisten joulupuurotapahtuma keräsi mukavasti väkeä Laihian raitille. Menossa mukana mm. Laihian yhdistyksen puheenjohtaja Piia Riiki sekä kansanedustaja Jukka Mäkynen. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 23.12.2019