Laura Huhtasaari Seinäjoella

Laura nostatti tunnelmaa Seinäjoella

Perussuomalaisten presidenttiehdokas Laura Huhtasaari kiertää ahkerasti Suomea ristiin rastiin. Marraskuun viimeisenä lauantaina oli Seinäjoen vuoro.

Aamupäivällä Huhtasaari osallistui valtakunnalliseen Perussuomalaisten Naisten syyskokoukseen ja iltapäivällä oli ohjelmassa vaalitilaisuus Seinäjoen torilla.

Huhtasaari sai pohjalaisilta Seinäjoella lämpimän vastaanoton. Perussuomalaisesta ehdokkaasta kiinnostuneita oli saapunut paikalle maakunnan joka kolkasta.

Huhtasaari painotti puheessaan isänmaallisia arvoja ja spontaanit aplodit keskeyttivät hänen puheensa tuon tuosta.

Suomi takaisin-teema upposi Pohjanmaallakin.

– Tarjoan vaaleissa selkeän vaihtoehdon. Sauli Niinistö on federalisti ja minä kansallisvaltion kannattaja. Ja mitä tulee Euroopan unioniin, niin muut puolueet ovat jo nostaneet kätensä ylös EU:n juoksupoikina, kun me perussuomalaiset puhkomme kuplia, joita muut puolueet rakentavat. Onko oikein, että EU:n jäsenvaltiot ovat unionia varten, eikä unioni jäsenvaltioita varten, kysyi Huhtasaari pohjalaisilta ja sai vastaukseksi aplodien ryöpyn.

Huhtasaaren välittömyys ja sanoma tehosivat. Tunnin toritilaisuuden jälkeen Huhtasaari palasi takaisin naisten pariin. Perussuomalaisten Naisten syyskokous jatkui ja siellä oli Kike Elomaa äänestetty uudeksi puheenjohtajaksi.

Laura Huhtasaaren välittömyys, ystävällisyys ja isänmaallinen sanoma tehosi Seinäjoella pohjalaisiin. Lauralla tuntui riittävän aikaa kaikille. – Kuva: Juha Rantala

Laura puhuu ja kansa kuuntelee. – Kuva: Juha Rantala’

Perussuomalaisten Naiset kokoontui syyskokoukseensa myös Seinäjoella. Kansanedustaja Ritva “Kike” Elomaasta (kuvassa oik.) tuli PerusNaisten uusi puheenjohtaja. Marja-Leena Leppänen oli luotsannut PerusNaisia vuosikaudet, eikä hän enää lähtenyt ehdolle. Laura Huhtasaari varmisti, että myös maamme PerusNaiset ovat maassamme kovassa nosteessa. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 25.11.2017