Mäkynen, Panttila ja Yli-Rahnasto piirin varapuheenjohtajiksi

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piiri piti järjestäytymiskokouksessa tammikuun alussa Seinäjoella upeassa Apila-kirjaston Jaaksi-salissa.

Piirin ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin äänestyksen jälkeen Jukka Mäkynen Vaasasta, toiseksi varapuheenjohtajaksi Eliisa Panttila Teuvalta ja kolmanneksi varapuheenjohtajaksi Sami Yli-Rahnasto Kauhajoelta.

Piirisihteerinä jatkaa Anneli Manninen Seinäjoelta ja taloudenhoitajana Mikael Ö Vaasasta. Vaasalainen Juha Rantala toimii piirin vaalipäällikkönä ja tiedottajana.

Piirin tärkeään työvaliokuntaan valittiin Martti Alkula Jalasjärveltä, Yrjö Paukkunen Alavudelta, Arto Rinne Kauhavalta, Asko Salminen Laihialta ja Micael Westerholm Mustasaaresta. Puheenjohtajiston, sihteerin ja taloudenhoitajan lisäksi työvaliokuntaan kutsuttiin myös piirin vaalipäällikkö ja tiedottaja Juha Rantala.

Jarjkokous 2017

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin järjestäytymiskokous Seinäjoella tammikuun alussa sujui erinomaisessa hengessä. – Kuva: Juha Rantala

Kirjoitettu 15.1.2017