Mustasaaren perussuomalaiset järjestäytyivät

Mustasaaren Perussuomalaiset pitivät järjestäytymiskokouksensa, muuten ensimmäisenä koko Etelä-Pohjanmaan piirin alueella.
Syyskokoushan oli jo valinnut yhdistyksen puheenjohtajaksi kunnanvaltuutettu, yrittäjä Micael Westerholmin.
Järjestäytymiskokouksessa varapuheenjohtajaksi valittiin Jussi Lammi, sihteeriksi Susanna Sariola ja hallituksen jäseneksi Erkki Rantatupa.

– Tällä hetkellä tähtäimenä on luonnollisesti kevään kuntavaalit. Meillä on tällä hetkellä yhdeksän kuntavaaliehdokasta ja haku on ns. päällä. Perussuomalaisten kannatuksen nousu näkyy myös meillä. Paljon on kiinnostusta ja yhteydenottoja. Vuoden 2017 Mustasaaren perussuomalaisilla oli kuusi kuntavaaliehdokasta, joten eteenpäin on menty, sanoo yhdistyksen puheenjohtaja Micael Westerholm.

Mustasaaren perussuomalaisten järjestäytymiskokoukseen otti osaa myös kaksi kuntavaaliehdokasta Maalahden puolelta eli Johanna Sivula ja Marko Korpi sekä kansanedustaja Jukka Mäkynen, joka piti kokouksessa poliittisen tilannekatsauksen.

Mustasaaren Perussuomalaisten järjestäytymiskokoukseen ottivat osaa mm. Marko Korpi Maalahdesta, Erkki Rantatupa, Johanna Sivula Maalahdesta, kansanedustaja Jukka Mäkynen, Susanna Sariola, Jussi Lammi, Micael Westerholm, Erkki Korpela, Kimmo Sundelin ja Ulf-Peter Ek.

Kirjoitettu 17.1.2021