Piia Riiki jatkaa Laihian Perussuomalaisten puheenjohtajana

Laihian Perussuomalaiset pitivät kevät- ja syyskokouksensa lokakuun viimeisenä lauantaina. Yhdistys valitsi yksimielisesti syyskokousosiossaan puheenjohtajakseen myös vuodelle 2022 Piia Riikin.
Riikin lisäksi yhdistyksen hallitukseen valittiin Tero Frondelius (varalla Chinnaphat Wichachu), Timo Riiki (Sonja Ilomäki), Joni Leppilahti (Päivi Heininen), Kurth Silorinne (Asko Perälä), Esa Kannelmaa (Asko Salminen), Jukka Jänisoja (Asko Koivisto) ja Pentti Kananoja (Markku Nykänen).
Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirihallituksessa Laihian yhdistystä edustaa ensi vuonna puheenjohtaja Piia Riiki, varalla Tero Frondelius.
Piirin virallisiin kokouksiin Laihialta valittiin Piia Riiki (Maria Pihlajamaa), Tero Frondelius (Chinnaphat Wichachu), Timo Riiki (Sonja Ilomäki), Joni Leppilahti (Sirkka Keko), Kurth Silorinne (Asko Perälä), Esa Kannelmaa (Asko Salminen), Jukka Jänisoja (Asko Koivisto), Pentti Kananoja (Markku Nykänen) ja Päivi Heininen (Jaakko Vatilo).
Laihian Perussuomalaisten kevät- ja syyskokouksiin ottivat osaa myös kansanedustaja Jukka Mäkynen ja piirin tiedottaja/ vaalipäällikkö Juha Rantala.
Laihian Perussuomalaisten kevät- ja syyskokoukseen osallistuneita aktiiveja yhteispotretissa eli Asko Koivisto, Pentti Kananoja, Jukka Jänisoja, Kurth Silorinne, kansanedustaja Jukka Mäkynen, Joni Leppilahti, Chinnaphat Wichachu, Päivi Heininen, Tero Frondelius ja Asko Perälä. Edessä Timo ja Piia Riiki. – Kuva: Juha Rantala
Kirjoitettu 2.11.2021