Seinäjoen Perussuomalaisten puheenjohtajaksi Erkki Kuoppala

Seinäjoen Perussuomalaisten hallitus vuodelle 2021 on valittu. Puheenjohtajaksi nousi selvällä tuloksella Erkki Kuoppala. Hän toimii myös Seinäjoen perussuomalaisten kuntavaalipäällikkönä. Hallituksen varapuheenjohtajana, kuntavaaliasiamiehenä sekä media- ja tiedotusvastaavana aloittaa Piia Kattelus-Kilpeläinen. Sihteeriksi valittiin Leena Kurikka ja rahastonhoitajana toimii Matti-Pekka Luukko. Hallituksen muut jäsenet ovat Asko Franttila, Lauri Juntunen ja Petri Rintamäki.

Hallituksen jäsenten henkilökohtaisiksi varajäseniksi valittiin Hannu Haapasalmi, Antti-Jussi ”AJ” Hirsimäki, Erkki Valtamäki, Janne Havimäki, Marko Ala-Riihimäki ja Juha-Pekka ”JP” Sirviö.

Kuvassa hallitus 2021. Eturivissä vasemmalla sihteeri Leena Kurikka, jäsen Lauri Juntunen ja puheenjohtaja Erkki Kuoppalan vieressä jäsen Affe Franttila. Takarivissä vasemmalla jäsen Petri Rintamäki, varajäsen Erkki Valtamäki, varapuheenjohtaja Piia Kattelus-Kilpeläinen, rahastonhoitaja Matti-Pekka Luukko, varajäsenet Hannu Haapasalmi, AJ Hirsimäki ja JP Sirviö. Kuvasta puuttuvat varajäsenet Janne Havimäki ja Marko Ala-Riihimäki.

Kirjoitettu 26.2.2021