Tapio Pihlaja johtaa Kauhajoen Perussuomalaisia

Tapio Pihlaja valittiin myös vuodeksi 2019 Kauhajoen Perussuomalaisten puheenjohtajaksi. Pihlajan lisäksi yhdistyksen syyskokouksessa valittiin seuraavat henkilöt yhdistyksen hallitukseen: Mika Muurimäki (Markku Ojaniemi), Marko Ylinen ( Janne Mäki-Leppilampi), Jukka-Pekka Taivalmäki (Mikko Raasakka), Veli Rajala (Mauno Kallio), Riitta Myllyaho (Riitta Pihlaja), Pertti Järviniemi (Niina Vesala), Karisamuli Korpela (Kari Uunila) ja Heikki Aho (Heikki Santala).

Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin hallitukseen Kauhajoen yhdistystä valittiin ensi vuodeksi edustamaan Tapio Pihlaja (varalla Mika Muurimäki).
Yhdistyksen piirikokousedustajiksi puolestaan valittiin Mika Muurimäki (varalla Riitta Pihlaja), Tapio Pihlaja (Mauno Kallio), Jukka-Pekka Taivalmäki (Marko Ylinen), Pertti Järviniemi (Heikki Aho), Karisamuli Korpela (Nina Heikkinen), Veli Rajala (Mikko Raasakka) ja Riitta Myllyaho (Heikki Santala).

Kirjoitettu 20.11.2018