Teuvo Hakkarainen vauhditti perussuomalaisten toritapahtumaa Kauhajoella

Europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen, kansanedustaja Juha Mäenpää sekä perussuomalaisten järjestöjohtaja Ossi Sandvik olivat mukana perussuomalaisten Kauhajoella järjestämässä toritapahtumassa.
Hakkarainen on kiertänyt tänäkin kesänä kiitettävästi eri toritapahtumissa Vaasan vaalipiirin alueella.
– Teuvon puheet ovat maanläheistä selkeää sanomaa, jonka merkityksen kaikki ymmärtävät. Teuvo ja muut vieraamme saivat erinomaisen vastaanoton ja keskusteltavaa riitti, myhäili Kauhajoen perussuomalaisten puheenjohtaja ja perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piirin 2. varapuheenjohtaja, valtuutettu Tapio Pihlaja.
Pihlaja oli ilahtunut tapahtuman kävijämäärästä ja lupasi, että perussuomalaisuus näkyy ja kuuluu jatkossakin Kauhajoella.
– Meille kauhajokisille tämä oli meidän kuntavaaliavaus. Palaute oli kannustavaa ja saimmepa muutaman uuden ehdokaspaperinkin täytettyä.
Kauhajoki on perinteisesti ollut perussuomalaisten vankkaa tukialuetta, ja niin tulee jatkossakin olemaan mikäli on uskomista paikallisyhdistyksen aktiiveja. Edellisissä kuntavaaleissa perussuomalaisia äänesti Kauhajoella 21,3 prosenttia. Tuloksena oli kahdeksan valtuutettua.
– Tuosta ryhmästä muutama petti äänestäjänsä siirtymällä muualle, mutta ensi kevään kuntavaaleissa pistämme viime vaaleja paremmaksi, lupaa paikallisyhdistyksen nokkamies Pihlaja.
Vielä statistiikasta sen verran, että ehdokkaita Kauhajoella oli viime kuntavaaleissa 43. Nyt on tavoitteena 52 eli täysi ehdokaslista. Tuossa mallia piirin muillekin yhdistyksille!
– Toritapahtumia jatketaan Kauhajoella jo 5. syyskuuta S-Marketin edustalla, huikkaa Pihlaja.

Europarlamentaarikko Teuvo Hakkaraisella, paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Tapio Pihlajalla ja Ilmajoen Hannu Akkasella riitti Kauhajoella asiaa. – Kuva: Heikki Aho

Kirjoitettu 26.8.2020